Welkom bij De Brielse Zeilschool!

Al meer dan 65 jaar lang organiseren wij zomerkampen voor kinderen van 8 tot en met 17 jaar. Wij zijn een CWO-gecertificeerde zeilschool, waar goed leren zeilen én een heleboel plezier voorop staan. Kom jij deze zomer leren zeilen in een Optimist, Laser Vago of Randmeer?

Op deze site kun je alles vinden over de zeilschool, de boten en alle foto’s van afgelopen zomer! De zomerindeling van 2024 kunt u vinden onder het kopje ‘Zomerindeling 2024’. De inschrijvingen zullen 1 december openen!

Meer informatie over De Brielse Zeilschool

De kielboot met een ruime kuip en strakke rondspanten. Uitermate geschikt om in te leren zeilen omdat je er al heel snel lekker in kan varen, maar je nog lang kan doortrainen om je techniek te perfectioneren.
Een moderne tweemans-zwaardboot. Niet alleen geschikt voor jeugdige zeilers, maar voor gevorderden ook een grote uitdaging. De boot zit vol moderne technieken zoals een genaker, neerduwer, rolfok en een reefbaar grootzeil.

Een kleine eenmans zwaardboot om veilig en leuk de basis van het zeilen in te leren. Ook worden er veel spelletjes gespeeld op het water,  wat de opti tot een hele leuke boot maakt!